sobota, 10 maja 2008

H2O jest super!!!!

Słuchajcie, H2O-Wystarczy Kropla jest SUPER! Leci teraz pierwsza seria (powtarzają ją) której nie oglądnęłam całej. Więc chyba będzie tu więcej o H2O niż o Winx. Ale Winx też lubię. Własciwie będzie to blog o wszystkim (co lubię xD). Najbardziej lubię Rikki Chadwick. Potem Emmę Gilbert. Na końcu Cleo Sertori. Moim zdaniem Cleo jest dużo lepsza w pierwszej niż w drugiej serii. Ale to mój pogląd xD Może parę lay`ów, które zrobiłam: (z H2O)









I jeden lay z Winx:


Mam nadzieję, że je sobie weźmiecie i dorobicie HTML... Ale NIE WOLNO WYMAZYWAĆ MOJEGO PODPISU! Jesli Was to interesuje, napiszę że te lay`e zostały wykonane w Animation Shopie, a linie zostały wykonane w Paintcie. Dorobię jeszcze kilka działów na tym blogu.

No i sprawa Musy z bloga. Dowiedziałam się, że nie interesują Cię już blogi, więc raczej nie będziesz tu pisać. Napisałas chyba tylko DWIE notki na tym blogu. A właciwie chcę tego bloga prowadzić SAMA więc nie obraź się, ale nie będziesz już tu pisać. I tak nie interesują Cię już blogi, prawda?

Rozpisałam się. Kończę. Dajcie komenty. Aha, możecie mi też mówić Rikki. Papa!

Bloom/Rikki

Brak komentarzy: