poniedziałek, 5 maja 2008

I oto powracam!

Nie mysleliscie, że skasuję tego bloga, co? NIe, nie. Chociaż teraz mam blogi na Mylogu, tego nie kasuję. To mój pierwszy blog. Nie będę pisać tu zbyt często, bo nikt i tak tego nie czyta, ale tak z nudów tu popiszę. A oto przyczyna: Mylog ma przerwę techniczną i nie mogę patrzeć na mojego bloga! OK. Przedstawię Wam moje plany. Otóż, chcę stworzyć bloga Red-Magic.mylog.pl, bloga o wszystkim. Polubiłam
H2O- Wystarczy Kropla, Odlotowe Agentki, Yin Yang Yo i inne bajki. No bo mam CYFROWY POLSAT. A częsć (większą) mam po angielsku. Po angielsku mam Cartoon Network, Disney Channel, Boomerang i BBC CBeebies. A po polsku Jetix i Jetix Play. Trzeba będzie popracować nad tym bloczkiem. Nauczyłam się robić avki, lay`e, buttony i inne (patrzcie na moje blogi na Mylogu). Dodatki dam kiedy indziej. Nieprzygotowane xD A po za tym mi się nie chce xD Dobra, kończę. Nara!

Wasza Bloom

Brak komentarzy: