poniedziałek, 24 marca 2008

Po co?

Po co ja mam tu pisać? Blog nie jest sławny, nikt tego nie czyta, nie ma komentarzy. I po co ja mam się wysilać z pisaniem? Po co? Pomyślcie sami. Bloga oczywiście nie kasuję, za dużo tu zrobiłam. Włożyłam w tego bloga dużo pracy, ale nikt na niego nie wchodzi. To dla kogo ja mam to robić? Zapraszam teraz na moje inne blogi: blog-bloom-musy.mylog.pl ; ocenki-bloom.mylog.pl ; bloom-ksiezniczka-domino.mylog.pl ; h2o-water-rikki.mylog.pl . Piszę teraz na innych blogach, które są sławniejsze od tych na Bloggerze. Kto chce mieć sławnego bloga- powinien założyć go na Mylogu. Może będę tu od czasu do czasu pisać. Nigdy nie skasuję bloga. On sobie tak będzie istniał.

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

nie przesadzaj,czasem ktos czyta

Anonimowy pisze...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Wireless, I hope you enjoy. The address is http://wireless-brasil.blogspot.com. A hug.

Dominika pisze...

Wow!