niedziela, 9 marca 2008

Seria opowiadań: część 2

Mam 3 komentarze pod ostatnią notką, więc napiszę drugą część.

Seria opowiadań: Planety w niebezpieczeństwie
Część 2: Solaria w niebezpieczeństwie


Alfea

Stella: Bardzo bym chciała zobaczyć mamę.
Ja: Musimy jechać na Solarię.
Stella: Stęskniłam się też za tatą. Może uda mi się połączyć ich.
Musa: Może...
Tecna: Byłoby fajnie.
Stella: O, tak.
Flora: Może spytamy Faragondę, czy możemy jechać na Solarię.
Layla: To co, idziemy!
Pobiegłyśmy do Faragondy.

Stella: Bardzo stęskniłam się za rodzicami. Czy możemy do nich pojechać?
Faragonda: Chcecie jechać na Solarię?
Winx: Tak!
Faragonda: Chcę właśnie zrobić tygodniowe wakacje dla uczennic Alfei.
Ja: Świetny pomysł!
Faragonda: Dziękuję, Bloom. Ale musicie sobie zasłużyć na wakacje.
Winx: Jak?
Faragonda: Macie się dobrze uczyć!
Tecna: Ale my się dobrze uczymy!
Faragonda: Stella też?
Stella: No...
Faragonda: Zaraz będzie lekcja. Chcę widzieć u wszystkich szóstki!
Stella: Szóstki...
Flora: Stella, musimy się postarać.
Tecna: Chcesz jechać do rodziców?
Stella: Tak!
Layla: Więc musimy się postarać.
Ja: Na ile będziemy mogły jechać do Solarii?
Faragonda: Na tydzień.
Winx: Hura!
Faragonda: Ale mają być szóstki! I Stella ma się poprawić w nauce.
Stella: Dobrze.


U Trix i Valtora

Valtor: Nie zdobyłem Ziemi, ale chcę posiadać posiadać przynajmniej jedną planetę!
Darcy: Musisz spóbować zdobyć wszystkie planety. Po kolei.
Stormy: Ale te Winx nam przeszkodzą!
Valtor: Może nie.
Icy: Co powiecie na Solarię?
Valtor: Zobaczmy co robią Winx... Uczą się... Więc na Solarię! Ha ha!
Trix: Ha ha!


Solaria


Valtor: Tu jest Światło Solarii.
Darcy: Trzeba chyba coś z tym zrobić?
Valtor: Połączmy wszyscy swoje siły. Niech to będzie Czarność Solarii!
Trix i Valtor: Czarność Solarii!
Stormy: Burza!
Icy: Udało się!
Darcy: Jest burza.
Valtor: Teraz trzeba się zająć Radiusem i Luną, rodzicami Stelli.


Alfea


Griselda: Teraz nauczymy się Koncentracji Magii.
Ja: Pamiętajcie ma być szóstka!
Griselda: Skupcie się. Teraz twórzcie kulę.
Stella: Chyba tak.
Griselda: Cicho! Macie się skupić. Bloom, bardzo ładnie, Musa, super, Flora, świetnie, Tecna, dosonale, Layla, bardzo dobrze, Stella... Ach!
Stella: To tak?
Griselda: Czy ta kula musi dawać tyle światła? A no tak. Stella jest czarodziejką słońca i księżyca.
Stella: Więc dobrze?
Griselda: Dobrze, ale nie gadaj, bo masz być skupiona. Bardzo dobrze wam to wyszło. Ćwiczcie, jak jesteście zdenerwowane. Wszystkie dostajecie szóstki!
Uczennice: Hura!
Weszła Faragonda.
Faragonda: Więc wszystkie macie tygodniowe wakacje.
Uczennice: Hura!
Stella: No to na Solarię!


Solaria


Valtor i Trix weszli do pokoju króla.
Radius: Kim jesteście? Czego chcecie?
Valtor: Jesteśmy przyjaciółmi.
Radius: Czego chcecie?
Straż: Panie!
Valtor: Uciekamy!
Straż: Panie! Na Solarii jest burza!
Radius: To dziwne. Idź.
Valtor: Teraz będziesz moim poddanym!
Radius: Co chcesz, panie?
Valtor: Gdzie jest Luna?
Radius: Jest w domu numer 56.
Valtor: Oto kopia Radiusa. Trix, klatka!
Radius został zamnkięty w klatce.
Valtor: No to idziemy!

Dom numer 56, Solaria


Luna: Czego tu chcecie? Kim jesteście?
Valtor: Teraz będziesz moją poddaną!
Luna: Czego oczekujesz, panie?
Valtor: Jak przyjdzie tu Stella, masz ją wsadzić do tej klatki.
Luna: Tak jest, panie.
Valtor: Masz zachowywać się normalnie.
Luna: Tak jest, panie.
Valtor: Idziemy do zamku!


Zamek króla, Solaria


Valtor: Trix, połączmy swoje moce! Solaria będzie moja!
Wszyscy straże i poddani przyszli.
Straże i poddani: Czego oczekujesz, panie?
Valtor: Koronujcie mnie na króla!
Straże i poddani: Tak jest, panie!
Wkrótce Stella pojawiła się w domu Luny.
Stella: Mama!
Luna: Stella!
Winx: Dzień dobry.
Luna: Chodźcie, to przywitam Was wszystkie.
Winx podeszły, a Luna zamnkęła je w klatce!
Stella: Mamo! To ja, Stella!
Ja: Na Solarii jest burza!
Stella: To niemożliwe!
Tecna: Dlaczego twoj mama nas zamnknęła w klatce?
Layla: Zobaczcie! To znak Valtora!
Stella: Rzeczywiście! Valtor chce być królem Solarii! Nie mogę na to pozwolić!
Ja: Ale nie wydostaniemy się z klatki.
Tecna: Tu nie ma kłódki!
Layla: Więc możemy pchnąć!
Winx: Aaa...
Luna: Klatka odebrała wam moc.
Stella: I co teraz zrobimy? Mój tata!
Ja: Dafne mówiła że nikt nie może odebrać nam mocy. Enchantix!
Przemieniłyśmy się w Enchantix.
Ja: Widzicie?
Layla: Coś źle się czuję...
Musa: Ja też...
Tecna: I ja...
Flora: Ja też...
Ja: Ja też...
Stella: Mi nic nie jest. Burza na pewno was osłabia! Ojej... Ja też źle się czuję...
Layla: Resztkami sił... Wydostańmy się stąd...
Musa: Udało się!
Ja: Już nic mi nie jest!
Flora: Widocznie to klatka nas osłabiła.
Luna: Wydostałyście się!
Stella: Magiczny pyłek!
Luna: Aaa... Stella!
Stella: Mama?
Luna: Stella! Moje dziecko!
Luna i Stella przytuliły się.
Stella: Musimy lecieć do taty!
Luna: To prawda! Jest burza. Macie nową transformację?
Stella: Nazywa się Enchantix. Teraz jesteśmy silniejsze. Pa mamo!
Luna: Do zobaczenia!

Zamek, Solaria

Valtor: I już za chwilę zostanę królem Solarii.
Icy: O tak, dokładnie za pół godziny.
Stormy: Teraz nic nam nie przeszkodzi!


U Winx


Stella: Myślę że burza będzie nas trochę osłabiać.
Layla: Damy radę!
Ja: Zobaczcie! Zamek!
Musa: Myślałam, że jest złoty.
Stella: Bo tak naprawdę jest złoty.
Tecna: Ale teraz jest czarny.
Flora: To może znaczyć tylko jedno: Valtor chce być królem!
Stella: Ojej! Jak już nim zostanie, będzie nim na zawsze!
Ja: Czym go pokonamy?
Tecna: Magicznym pyłkiem?
Layla: Są przecież straże. Nie pozwolą zbliżyć nam się do Valtora.
Musa: Co powiecie na Wodne Gwiazdy?
Flora: Dobry pomysł!
Stella: Szybko!
Straże: Stop!
Winx: Magiczny pyłek!
Straże: Aaa...
Stella: Nie ma czasu na wyjaśnienia! Wpuśććie mnie! To ja, księżniczka Stella!
Straże: Proszę bardzo księżniczko.
Stella: To moje przyjaciółki. Idziemy, dziewczyny!
Wkrótce Winx znalazły się w sali koronacyjnej.
Valtor: Nie przeszkodzicie mi!
Winx: Wodna Gwiazda!
Valtor i Trix: Aaa...
Winx: Magiczny pyłek!
Słońce zaświeciło. Wszystko było jak dawniej.
Radius: Stella!
Stella: Tata!
Luna: Jesteś bohaterką!
Radius: Luna!
Luna: Radius!
Stella: Może będziecie znowu razem?
Radius: No...
Luna: No...
Radius: Niech odbędzie się wesele!
Luna: Tak się cieszę!
Radius: Ja też się cieszę.
Stella: I ja też się cieszę.
Winx: Brawo!


Następna historyjka, jak pod tą notką będą 3 komentarze.

WaszaMyspace GlitterMyspace GlitterMyspace GlitterMyspace GlitterMyspace Glitter

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

blagam napisz cos jeszcze chociaz to 1 komentarz