poniedziałek, 10 grudnia 2007

Informacje

Cześć, tu Bloom. Przepraszam, że nie napisałam wczoraj "Z pamiętnika Bloom". Nie będę pisać codziennie. No cóż, chyba niedługo będę robić własne grafiki! Program do robienia grafik- "2 Pic"- już mam. Teraz tylko nauczyć się tego używać... Najczęściej będę robić graficzki Winx, bo o tym blog. Ale będę robić też inne obrazki. Na pewno będę miała swój avek. Kopiujcie go na strony! Dlaczego nie piszecie komci? Tylko proszę, bez brzydkich słów. Komcie piszcie według regulaminu w poście "Regulamin korzystania z blogu Bloom", napisanym w listopadzie. Jeszcze kiedyś go przypomnę. W każdym miesiącu przypominać będę regulamin strony. Kto napisze mi 10 komci według regulaminu, dostaje 10 komci! Podajcie w komentarzu tylko adres strony lub bloga, to komcie napiszę. Zglaszajcie się do konkursu! Dla tych, co zgłoszą się, napiszę komcia. Dla wszystkich. Do konkursu stronki zgłoście według regulaminu. Nie dawajcie blogów dla dorosłych itp. Dla tych stronek co będą mi się podobać, link na moim blogu! Dla tych, co wygrają, graficzki ode mnie!!!! Napiszcie w komciu, że wygraliście, i Wam odpiszę. Wchodźcie często na blog Bloom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Brak komentarzy: