niedziela, 9 grudnia 2007

"Wizyta u rodziców", część 4

Część 4 mojego opowiadania o wizycie Bloom u rodziców. Czytajcie moje wymyślone historyjki!

"Wizyta u rodziców", część 4




Wieczór wigilijny.
- Ustawię szopkę.- powiedziałam.
- Mike, pomóż mi nakryć do stołu!- powiedziała mama.
- Już!- powiedział tata.
- A ja?- zapytała Lockette.
- Ty... wypatruj Pierwszej Gwiazdki.- powiedziałam.
- A co to?- spytała moja bliźniacza wróżka.
- To... pierwsza gwiazdka jaką zobaczysz. Gwiazdki migocą, mienią się.- powiedziałam.
- Dobra.- powiedziała Lockette.
- Mamo.- powiedziałam.- Nie zapomnij o stoliku dla Lockette.
- Oczywiście.- powiedziała mama.- Mike, krzywo! Ustaw to!
- Jest!- powiedziała Lockette.
Podeszłam do okna.
- Nie, to albo Wenus albo Mars. Planety. Gwiazdy migocą.- powiedziałam.
- Może to Magix?- spytała Lockette.
- Nie, Magix jest daleko od Ziemi.- powiedziałam.- Patrz dalej.
- Mike, choinka!- krzyknęła mama.
Poszłam ustawić szopkę, wróżka przejść nadal patrzyła za Pierwszą Gwiazdką a tata i mama stroili choinkę. Wkrótce wszystko było gotowe. Teraz tylko ta Gwiazdka.
- Jest!- krzyknęła Lockette.
Podeszliśmy wszyscy do okna. Tak, to była Pierwsza Gwiazdka.
- Siadamy do stołu!- powiedziała mama.
Usiedliśmy wszyscy.
- Mamo, tato, na Gwiazdkę.- powiedziałam.
Podałam rodzicom prezenty.
- Dziękuję. Dla ciebie.- powiedziała mama.
- Proszę.- powiedział tata.
Rodzice podali mi prezenty.
- Dziękuję. Masz, Lockette.- powiedziałam.
Dałam prezent Lockette.
- To też dla ciebie, Lockette.- powiedział tata.
- Proszę bardzo.- powiedziała mama.
Lockette otrzymała prezenty od moich rodziców.
- A to dla was.- powiedziała.- Dla Bloom, dla pana Mike`a i dla pani Vanessy.
Wszyscy dostaliśmy prezenty od Lockette.
- Jemy.- powiedział tata.
Wszyscy zaczęliśmy jeść. Wkrótce skończyliśmy.
- Pycha!- powiedziałam.
- Najadłam się.- powiedziała Lockette.- Chyba nie zjem jutro śniadania.
Ja i rodzice śmialiśmy się z mojej bliźniaczej wróżki.
- Zaśpiewajmy kolędy!- powiedziała mama.
Zaczęliśmy śpiewać kolędy i tańczyć wokół choinki. Śpiewaliśmy "Cichą noc", "Wśród nocnej ciszy", "Przybieżeli do Betlejem" i inne kolędy. Było strasznie wesoło.

cdn.

Brak komentarzy: