sobota, 1 grudnia 2007

Konkurs, część 7

I znowu kolejna część mojego opowiadania pt. "Konkurs". Zachęcam, czytać!


Konkurs, część 7



Z panią Faragondą przeteleportowałyśmy się do Chmurnej Wieży.
- Uwaga!- powiedziała nasza dyrektorka.- Winx przeciwko... Niszczycielom!
I znowu Adelaide i inni. Bardzo polubiłam liderkę Niszczycieli.
- Zaczynamy!- powiedziały obie dyrektorki naraz.
Podzieliłyśmy się. Ja atakowałam Majkę, Stella Rishi, Musa Ubi, Tecna Maggie, Flora Adelaide, a Layla Pirullę. Pofrunęłam do góry moimi skrzydłami i zrobiłam kilka ogników. Majka przestraszyła się. Zrobiła jakąś dziwną falę. Byłam senna. Przymykałam oczy. Moje ogniki już nie istniały. Wypuściłam moją moc i zasnęłam. Leciałam w dół. Majka zaczęła przeraźliwie uciekać. Próbowała swoich fal, lecz nic nie zatrzymało mojego Płomienia Smoka. Trafił prosto w nią. Upadła na ziemię.
- Faragonda, co się stało?!- spytała pani Griffin.
- Wiesz, jak wielką moc posiada Bloom. Płomień Smoka.- od-
powiedziała pani Faragonda.
Stworzyła teraz dla mnie materac ze swojej mocy i leciutko wylądowałam. Ale byłam nieprzytomna.
- Griffin.- powiedziała dyrektorka Alfei.- Majka użyła swoich fal i Bloom była senna. Nie wiedziała co robi. Wypuściła swoją moc. Teraz dlatego leży tu nieprzytomna. Płomień Smoka wniknęła w Majkę, a ona nie potrafi poradzić sobie z tak olbrzymią mocą. Połączmy swoje siły. Bloom musi odzyskać swoją moc, albo obie będą nieprzytomne!
Dyrektorki połączyły swoje siły. Wydostały z Majki moją moc. Wróciła ona do mnie. Obie otworzyłyśmy oczy.
- Co się stało?- spytałam.
- Bloom.- powiedziała pani Faragonda.- Wypuściłaś swoją moc, ale masz ją z powrotem.
- Proszę pani.- zwróciła się do swojej dyrektorki Majka.- Czy musimy walczyć jeszcze raz?
Obie dyrektorki naradziły się.
- Nie.- powiedziała pani Griffin.
Pani Faragonda wzięła mnie ze sobą do mojego pokoju.
- Odpocznij.- powiedziała dyrektorka.
- Ja będę walczyć jutro.- powiedziałam.
- Tak, będziesz. Muszę wracać. Zaraz do ciebie przyjdę.
Pani Faragonda poszła.
- Wyniki!- powiedziała pani Griffin.- Bloom-0, Majka-0, Stella-1, Rishi-0, Tecna-1, Maggie-0, Flora-1, Adelaide-0, Musa-1, Ubi-0, Layla-1, Pirulla-0...
- Uwaga!- powiedziała pani Faragonda. Winx... zostaje! Niszczyciele... zostają! Totalne... zostają! Superowe... zostają!
Pani Faragonda przyszła do mnie.
- Nie przejmuj się, Bloom.- powiedziała.- Nic się nie stało. Ani tobie, ani Majce nie dałyśmy punktu. Jutro walczymy z Czerwoną Fontanną. Ty i reszta Winx zostajecie.
- Hura!- powiedziałam.
- Odpocznij. By mieć siły na jutro. To tylko dwa dni. Staraj się, Bloom! By zwyciężyć!
- Oczywiście, będę się starać z całej mojej mocy!- powiedziałam.

cdn.

Brak komentarzy: