poniedziałek, 19 listopada 2007

Gra na Nintendo DS

Mój prezent- kiedyś pisałam. To był właśnie Nintendo DS Lite- najnowsza konsola Nintendo! Gra dołączona do mojego prezentu "Nintendogs: labrador retriever i przyjaciele" jest po prostu świetna! Tylko że... Nintendo jest wprost z Ameryki! Czyli tytuł gry był po angielsku. Ten prezent jest odjazdowy! Dostałam go w sobotę- a zagrałam dopiero dziś. Opiekuję się teraz pieskiem rasy Pembroke Welsh Corgi ( rasa po angielsku).Ma na imię Max. Jest superowy. Jest taki rysik- jeździ się nim po dolnym ekranie. Aha, DS znaczy Dual Screen, czyli "Podwójny ekran". Nintendo to nazwa firmy. Mogę spotykać się z innymi trenerami i ich psami. Odjazdowe! Podziękowania dla mojego taty: Thank you, Daddy, this Nintendo is very cool! Co znaczy: Dziękuję, Tatusiu, za to Nintendo, jest strasznie fajne. Ale... mamy problem z tym Nintendo. We have a problem with this Nintendo. Sam się wyłącza!!!! Ale mam nadzieję że się naprawi. Jest super!!! Tylko na razie jedna gra...

Brak komentarzy: