środa, 28 listopada 2007

Konkurs, część 4

Kolejna część mojego opowiadania pt."Konkurs". Czytajcie do końca!


Konkurs, część 4


- Dzisiaj zaczyna się etap 2!- powiedziała pani Faragonda.- Teraz też będziecie celować, ale będziecie mieć przeciwników. Starajcie się, dziewczyny! Pani Griffin i czarownice zaraz tu będą.
Uczennice Chmurnej Wieży i jej dyrektorka zaraz się u nas pojawiły.
- Bloom przeciwko... Pirulli!- czytała pani Griffin.- Stella przeciwko... Lucy! Musa przeciwko... Ubi! Layla przeciwko... Adelaide! Flora przeciwko... Rishi!
Pirulla zaraz do mnie podeszła. Była dosyć gruba.
- Cześć.- powiedziała.
- Cześć.- odpowiedziałam.
- Życzę ci szczęścia, Bloom!-powiedziała moja konkurentka.
- Tobie też, Pirullo!- powiedziałam do niej.
- Zaczynamy!- powiedziała pani Faragonda.
Ja i Pirulla utworzyłyśmy kulę. Wycelowałyśmy i.... obie trafiłyśmy!
- Super!- krzyknęłam.
- Trafiłam! Trafiłam!- krzyczała na cały głos Pirulla.- Jestem coraz lepsza! Wygramy!
Jeszcze nigdy nie widziałam, by ktoś się tak cieszył. Uśmiechnęłam się.
- Wyniki!- powiedziała pani Griffin.- Bloom-1, Pirulla-1, Stella-1, Lucy-1, Musa-1, Ubi-0, Layla-1, Adelaide-0, Flora-1, Rishi-0...
- Wszystkie trafiłyśmy!- powiedziała radośnie Layla.
- Super te wyniki.- powiedziała Musa.
- I ten konkurs!- powiedziała Stella.
- Wygramy ten konkurs.- powiedziała Tecna.
- Na pewno!- powiedziała Flora.
- Musimy się tylko starać i wierzyć w siebie!- powiedziałam.
- Cześć!- powiedziały do nas nasze konkurentki.
- Cześć!- odpowiedziałyśmy.- Do jutra!
Pani Griffin i jej uczennice poszły do siebie.
- Doskonale!- powiedziała pani Faragonda.- Spisałyście się na medal. Odpocznijcie.
Na następny dzień przeteleportowałyśmy się do Chmurnej Wieży.
- Winx przeciwko... Totalnym!- powiedziała pani Griffin.
- Kto to są Totalne?- zapytała Stella.
- Sama się zastanawiam.- powiedziała Tecna.
- Zaraz się dowiemy.- powiedziałam.
- Cześć, Winx!- powiedziała jakaś dziewczyna.- Jesteśmy Totalne. Jestem Buru, to Mimi, to jest Burbur, to Ripa, to Mara, a to Joppi.
- My jesteśmy Winx.- powiedziałam.- Ja jestem Bloom, to Stella, to jest Musa, to Flora, to jest Tecna, a to Layla.
- Miło nam was poznać.- powiedziała Buru.
- Nawzajem.- odpowiedziałam.
- Zaczynamy!- powiedziała pani Faragonda.
Wszystkie stworzyłyśmy kule i wycelowałyśmy. To wprost nie do uwierzenia, ale wszystkie trafiłyśmy!
- Dobre jesteście.- powiedziała Tecna.
- Wy też.- odpowiedziała Joppi.
Byłam zaskoczona.
- Wyniki!- powiedziała pani Griffin.- Bloom-1, Buru-1, Stella-1, Mimi-1, Musa-1, Burbur-1, Flora-1, Ripa-1, Tecna-1, Mara-1, Layla-1, Joppi-1...
- Grupa Winx....zostaje!- powiedziała pani Faragonda.
- Juhu!- krzyczałyśmy.
- My naprawdę wygramy ten konkurs!- powiedziała Tecna.
- Aha!- powiedziałam.
- Grupa Totalne... zostaje!
Totalne też się strasznie cieszyły.
- Superowe... zostają! Niszczyciele... zostają!...
Pozostałe grupy też się cieszyły. Poszłyśmy do siebie.

cdn.

Brak komentarzy: