czwartek, 29 listopada 2007

Konkurs, część 5

I znowu ciąg dalszy opowiadania wymyślonego przeze mnie "Konkurs". Czytajcie i piszcie komentarze!


Konkurs, część 5



Dzisiaj walczymy z Czerwoną Fontanną. Oni przychodzą do nas. Jest 2 etap. Celujemy do tarcz, ale mamy przeciwników. Są 3 etapy konkursu. Każdy trwa cztery dni. Dwa dni z Chmurną Wieżą, dwa dni z Czerwoną Fontanną. Wyniki nam sprzyjają. Idzie nam świetnie. Wkrótce chłopaki się zjawili.
- Bloom przeciwko... Mingowi!- powiedziała pani Faragonda.
Ciekawe, kim jest Ming.
- Stella przeciwko... Rumowi! Musa przeciwko... Portogowi! Flora przeciwko... Dombastowi! Tecna przeciwko... Purpurowi! Layla przeciwko... Kartałowi!...
- Cze. Sukcesu.- powiedział jakiś chłopak.
- Dzięki, nawzajem!- odpowiedziałam.
- Zaczynamy!- powiedział dyrektor Czerwonej Fontanny.
Byli to nasi przeciwnicy! Napięli łuki, my stworzyłyśmy kulę i wycelowaliśmy. Wszyscy trafiliśmy oprócz... Minga!
- Cóż ze mnie za lider!- mówił.
- Nie przejmuj się.- powiedziałam.- Drugi raz na pewno ci się uda.
- Tak myślisz?
- Pewnie. Musisz tylko wierzyć.
- Ty jesteś Bloom?
- Tak. A ty Ming?
- Zgadza się. Dzięki, Bloom.
- Proszę bardzo.
- Wyniki!- powiedziała pani Faragonda.- Bloom-1, Ming-0, Stella-1, Rum-1, Musa-1, Portog-1, Flora-1, Dombast-1, Tecna-1, Purpur-1, Layla-1, Kartał-1...
- Idziemy!- powiedział dyrektor Czerwonej Fontanny.
- Nara!- powiedzieli chłopaki.
- Cześć!- odpowiedziałyśmy.
Na następny dzień razem z panią Faragondą przeteleportowałyśmy się do Czerwonej Fontanny.
- Winx przeciwko... Inteligentnym!- powiedział dyrektor Czerwonej Fontanny.
Okazało się, że Inteligentni to... Ming i inni!
- Cześć, Winx.- powiedzieli.
- Hej!- odpowiedziałyśmy,
- Zaczynamy!- powiedziała pani Faragonda.
Chłopcy napięli łuki, my stworzyłyśmy kulę i wycelowaliśmy. Wszyscy trafili, oprócz Purpura.
- Nie martw się, stary!- powiedział Ming.- Wczoraj też tak miałem. Jutro na pewno trafisz.
- OK.- powiedział Purpur.- Nie będę się martwił.
- Super!- powiedziała Musa.
- Dobrzy jesteście.- powiedziała Tecna.
- Nie ma czasu na martwienie się.- powiedziałam.
- Dzięki, Bloom, że mnie pocieszyłaś. Zadziałało.- powiedział Ming.
- Proszę.- odpowiedziałam.
- Wyniki!- powiedział dyrektor Czerwonej Fontanny.- Winx... zostaje!
Bardzo się cieszyłyśmy.
- Wygramy!- powiedziała Tecna.
- Gratulacje.- powiedział Ming.
- Dzięki.- odpowiedziałam.- Teraz tylko byście wy przeszli.
- Grupa Mocni... zostaje! Inteligentni... są z nami! Superowe... zostają!
Chłopaki bardzo się cieszyli. Również Sky i inni się cieszyli. Również Mirtha.
- Spisałyście się super.- powiedziała pani Faragonda.- I wy też, chłopaki. Musimy iść.
- Nara!- powiedzieli Inteligentni.
- Cześć!- odpowiedziałyśmy.

cdn.

Brak komentarzy: