środa, 28 listopada 2007

Konkurs, część 3

Część 3 historyjki napisanej przeze mnie pt."Konkurs". Zachęcam do czytania!



Konkurs, część 3


Pani Faragonda i my przeteleportowałyśmy się do Czerwonej Fontanny.
- Winx przeciwko razem z... Mocnymi!- czytał dyrektor Czerwonej Fontanny.
Zastanawiałam się kim byli Mocni.
- Teraz będzie trudniej.- powiedziała pani Faragonda.- Dziś ktoś odpadnie! Zaczynamy!
Czekałam aż Mocni przyjdą. A byli to...Sky, Brandon, Timmy, Ophir, Helia i Riven.
- To...Mocni to...wy?!- zapytałam z wrażenia.
- Aha!- powiedział Sky.- Zdziwiona?
Nie wiedziałam co powiedzieć.
- No, walczymy!- powiedziała Musa.
Chłopaki napięli łuki, my stworzyłyśmy kule. Wycelowaliśmy. Wszysc trafili!
- Super!- powiedziała Flora.
- Gratulacje!- powiedział Brandon.
- Nawzajem!- powiedziałam.
- Teraz tylko liczmy na to, że przejdziemy!- powiedziała Tecna.
- Racja!- powiedziała Stella.
- Wyniki!- powiedziała dyrektorka Alfei.
- Winx...zostaje w konkursie!- powiedział dyrektor Czerwonej Fontanny.
- Juhu!- krzyczałyśmy.
- Mocni...zostają z nami!
Chłopaki też się strasznie cieszyli.
- Gratulacje!- powiedziałam do chłopaków.
- Nawzajem!- powiedział Ophir.
- To superowe!- powiedziała Layla.
- Dziewczyny, idziemy!- powiedziała pani Faragonda.
- Cześć!- pomahałyśmy do chłopaków.
- Cześć!- pomahali nam chłopaki.

cdn.

Brak komentarzy: